poniedziałek, 16 listopada 2015

Włosy przetłuszczające się - Barwa Ziołowa

 Witam gorąco:)
Dziś kolejny wpis z serii tłuste włosy. 
Jak już zapewne zauważyłyście coraz częściej pojawiają się u mnie właśnie takie notki , niestety ostatnio męczy i mnie ten problem. A co za tym idzie poszukuję kosmetyku idealnego który przedłuży świeżość włosów chociaż o jeden dzień ( codzienne mycie nie jest przyjemne).
Będąc ostatnio na zakupach w moje ręce trafiła całkiem fajna odżywka :
Barwa, Barwa Ziołowa, Odżywka do włosów przetłuszczających się


Co obiecuje producent?
Odkryj magiczną moc ziół! Barwa Ziołowa to linia kosmetyków oparta na dobroczynnym działaniu naturalnych składników. Zawarty w odżywce wyciąg z liści pokrzywy, wzbogacony ekstraktem z róży jerychońskiej, nawilża osłabione włosy i ogranicza ich przetłuszczanie. Specjalnie dostosowane pH korzystnie wpływa na strukturę włosa, dodając blasku i przedłużając ich świeżość. Odżywka ma działanie antystatyczne, zapobiega plątaniu włosów i ułatwia ich rozczesywanie.

cena ok 6 zł
Sposób użycia
Po umyciu głowy spryskaj równomiernie włosy z odległości 20-30 cm na całej ich długości. Następnie rozczesz je i ułóż. Regularne stosowanie zapewnia najlepsze efekty.
Uwaga: Unikaj zbyt obfitej aplikacji przy nasadzie włosów, aby zapobiec ich obciążaniu.

 Skład:
Aqua - woda
Alcohol Denat.- rozpuszczalnik
Propylene Glycol - rozpuszczalnik, odżywia
Trehalose - nawilża
Cetrimonium Chloride - konserwant, wygładza, ułatwia rozczesywanie
Urtica Dioica Extract- wyciąg z liści pokrzywy
Equisetum Arvense Leaf Extract, - wyciąg z liści skrzypu polnego
Raphanus Sativus Extract - wyciąg z korzeni rzodkiewki
Citric Acid - reguluje pH
Sodium Benzoate - konserwant
Potassium Sorbate- konserwant
Parfum- zapach
Hexyl Cinnamal - zapach
Linalool - zapach
Coumarin - zapach

Podsumowując :
Jak dla mnie bardzo fajny produkt stosuję ją na suche jak i na mokre włosy. Ze względu na alkohol w składzie nakładam ją przy skórze, niby powinien odparować ,ale sporadycznie trafia ona na całe włosy. Moja czupryna po odżywce jest świeższa , włosy są bardziej puszyste.Troszkę zapach ziołowy mi przeszkadza ale w miarę szybko się ulatnia. Jeśli nie miałyście jej jeszcze to gorąco polecam naprawdę warto ją spróbować u mnie zostanie na dłużej:)
PODPIS

18 komentarzy:

  1. Nie używam tego typu produktów, raczej szukam nawilżających odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy ostatnio zwariowały i tak jak wcześniej mogłam je myć raz na 3-4 dni, tak teraz prawie codziennie, a nic nie zmieniałam w pielęgnacji. Intensywnie szukam winowajcy i podejrzewam, że to Pantene Aqua Light... zrobił mi bajzel na głowie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam podobnie jak Ty dawniej mogłam myć włosy co 3 dni , teraz jest to nierealne. Ale winowajcy odnaleźć nie mogę :/

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę tą odżywkę. Ja myję włosy codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam odżywki, ale lubiłam szampon z tej serii - świetnie sprawdził się do oczyszczania włosów. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu jeszcze nie miałam, ale jak zużyję zapasy mam w planach go kupić :)

      Usuń
  5. Ja mam akurat włosy raczej suche, ale zdarza się, że jakiś szampon przetłuszcza mi je u nasady:/ Dobrze, że powyższy produkt spisał się u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj długo szukałam kosmetyku dla siebie:) Ale chyba wolałabym mieć włosy suche:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ale to skóra głowy się przetłuszcza a nie włosy. Włosy mogą być tłuste przez rozprowadzenie łoju i sebum ze skalpu szczotką. Nie powinnaś używać odżywek z alkoholem w składzie bo mogą je wysuszyć i staną się łamliwe i suche. Lekkie odżywki po myciu jak najbardziej - ziaja ma bardzo dobre, bez alkoholu co najważniejsze oraz tanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekki odżywki stosuję jak najbardziej, ale tak jak pisałam tą stosuję przy nasadzie nie psikam całych włosów. Dzięki temu przy skórze włosy są lekko odbite i świeższe . Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ja też mam przetłuszczające się włosy, więc ten wpis to dla mnie strzał w dziesiątkę. Rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy sposób. Chętnie wypróbuję bo również moje włosy należą do szybko przetłuszczających się.

    OdpowiedzUsuń
  9. podobno pokrzywa dobrze neutralizuje tluszcz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...